Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

MODA NA BURGERY

HAMBURGER to nic innego jak kanapka z kotletem w środku. Popularne danie typu fast food, z licznymi dodatkami, serem, świeżymi warzywami nadal w czołówce najlepszych „szybkich dań”.

Do otwarcia lokalu z popularną na całym świecie kanapką do wyboru mamy dwie opcje: mały lokal gastronomiczny lub food truck. O ile lokalizacja przy opcji mobilnej nie ma większego znaczenia, o tyle w przypadku lokalu stacjonarnego stanowi ważny argument. Powinien być zlokalizowany w miejscu o dużym natężeniu ruchu pieszych, przy uczelniach, biurach, w centrum miasta i przy atrakcjach turystycznych.

Lokal nie musi być duży, ale ustawny. Z reguły wystarczająca powierzchnia do prowadzenia tego typu działalności to ok. 20-30 m2, zakładając, że działalność będzie oparta na półproduktach i nie będzie w lokalu obróbki produktu od podstaw. Nawet najmniejszy lokal powinien mieć projekt technologiczny i spełniać wszystkie wymagania Sanepidu. Otwierając taki punkt należy pamiętać o oddzielnej wentylacji dla gastronomii, szczególnie w przypadku, gdy nad lokalem znajdują się mieszkania. Ponadto, w lokalu oprócz pomieszczenia produkcyjnego, w którym z reguły przygotowanie dania odbywa się na oczach klienta, powinno znajdować się małe pomieszczenie socjalne z toaletą, niewielki magazyn lub szafy magazynowe w komunikacji, aneks porządkowy. Zmywalnia nie będzie konieczna zakładając, że w lokalu potrawy serwujemy w opakowaniach jednorazowych.

Podstawowe wyposażenie zarówno food trucka jak i punktu stacjonarnego z burgerami to:

Pamiętajmy, że oprócz lokalu i wyposażenia najważniejszy jest sam produkt. To mięso stanowi  podstawę i nadaje smak całej kanapce. Powinno być świeże, dobrej jakości. W oryginalnym burgerze znajdziemy wołowinę, ale nie zapomnijmy również o wegetarianach i osobach, które nie jedzą czerwonego mięsa, oraz o tych z bardziej wymagającymi kubkami smakowymi. Dla nich kanapki mogą być w wersji wegańskiej, z kurczakiem, rybne, z baraniną czy dziczyzną. Dopełnieniem całej potrawy to świeżo wypiekane bułki, dodatki warzywne i sosy.

Smacznego!

porady_burger-300x150



blank

Dział obsługi klientów
tel. (+48) 022 336 90 39
fax (+48) 022 336 90 09

Recepcja
tel. (+48) 022 336 90 00

blank

TANAKE
ul. Puławska 426
02-884 Warszawa
mazowieckie
Zobacz na mapie >